Termékek
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Termékajánló
Szimpatikusak vagyunk?
Iratkozz fel.

Diétás fehérje

Fő kategória >Fehérjék >Diétás fehérje

Sorrend:


Mik azok a diétás fehérjék?

 

A diétás fehérjeporokat kifejezetten fogyókúrázók számára fejlesztették ki. Ezek proteinporok - márkától függően - általában cukor hozzáadása nélkül, vagy csökkentett cukor-, illetve szénhidrát tartalommal rendelkeznek.

Mindezek mellett tartalmazhatnak különböző, zsírégető formulákat: mint például a különböző rostok, zöld tea kivonat, valamint l-karnitin.

Kinek ajánlott ezek a termékek?

 

A diétás fehérjepor nőknek, valamint fogyókúrázó férfiaknak is egyaránt alkalmas. Ugyanis esetenként a megnövelt rostmennyiségnek, valamint az emésztést támogató enzimeknek köszönhetően felgyorsítja a zsírégetést.

Ugyanakkor gyors felszívódású fehérjét tartalmaznak - rendszerint magas fehérjetartalom mellett -, amelyek segítik az izomépítést, és a regenerálást is.

Összegezve tehát, mindazoknak ajánljuk, akik:

  • sportolnak,

  • az étrendjükből kifolyólag is extra fehérjebevitelre van szükségük (pl. a vegetáriánusok),

  • diétáznak

Hogyan, és mennyit érdemes fogyasztani?

 

Mivel általában gyorsan felszívódó fehérjékről van szó, ezért a fogyasztást mindenképp edzés után, legkésőbb 20 perccel javasoljuk. Az étkezést helyettesítő termékekkel egy komplett étkezést ki tudsz váltani (pl. vacsorát, vagy uzsonnát).

A fogyasztást illetően mindig nézd meg az adott termékre vonatkozó információkat, de általánosságban 25-50 gramm közötti mennyiséget kell meginnod, 250-350 milliliter vízzel elkeverve.

Mire érdemes odafigyelni a diétás fehérjepor kiválasztása során?

 

Érdemes megnézni, hogy egy adag fehérje mennyi kalóriát tartalmaz: 100 grammra vetítve 350-400 kalória ideálisnak mondható. Ezen kívül fontos figyelmet fordítani arra is, hogy mennyi szénhidrátot és cukrot tartalmaz.

Ügyelj arra, hogy minél lehetőleg minél nagyobb legyen a diétás fehérjepor fehérjetartalma, Ha pedig tartalmaz vitaminokat, ásványi anyagokat, és nyomelemeket is, szintén nagy pozitívum - habár nem feltétlenül szükséges.